Software nieuws
Gemeente Hollands Kroon kiest 2at om Klant Informatie Systeem in te richten
Plaatsingsdatum | 20-08-2020 |
Berichtdatum | 19 augustus 2020 |
2at ondersteunt de gemeente Hollands Kroon deze zomer bij het optimaliseren van de bedrijfsvoering en dienstverlening. Het opzetten en inrichten van een Klant Informatie Systeem gaat hierin het grote verschil maken. Door de klantvraag centraal te stellen en informatie gebundeld en overzichtelijk in beeld te hebben, kan Hollands Kroon nog beter haar klanten *) tijd- en plaats onafhankelijk voorzien van optimale service. Een digitale gemeente Inzicht in lopende aanvragen, de bijbehorende documenten en relevante contacthistorie zorgen ervoor dat klanten vaak in het eerste contact al goed geholpen kunnen worden, ongeacht via welk kanaal de vraag binnenkomt. Daarnaast stelt het systeem de gemeente in staat om met behulp van data proactief te communiceren naar klanten. Voor de implementatie maakt 2at gebruik van het Microsoft Dynamics platform en van een eigen ontwikkelde Klant Informatie Systeem-oplossing speciaal gericht op de gemeentemarkt. *) |
Categorie(n) | Soort > CRM (relatiebeheer) en Marketing , Soort > Practice management software (en uren) |
Bronvermelding | 2at |
Internet URL | 2at |
Automatisch op de hoogte blijven?
Schrijf u in voor onze gratis periodieke
nieuwsbrief.